Fenerbahçe Kulübü Yönetim Kurulu, yeni dönemdeki ilk toplantısını gerçekleştirdi. Toplantının ardından açıklamalarda bulunan Yönetim Kurulu Üyesi Nihat Özbağı, kulübün hedeflerine ve devam eden çalışmalara ilişkin bilgiler verdi.
Fenerbahçe Televizyonu'na konuşan Özbağı, 8 yıl aranın ardından yönetimde yer almaktan duyduğu heyecanı dile getirdi. Özbağı, öncelikli hedeflerinin şampiyonluk olduğunu vurgulayarak, önümüzdeki bir yıl içinde önemli işlere imza atacaklarını belirtti.
Yönetim kurulu toplantısının oldukça başarılı geçtiğini ifade eden Nihat Özbağı, toplantıda görev dağılımının yapıldığını ve çalışmaların bu doğrultuda devam edeceğini söyledi. Özbağı, ayrıca stat ile ilgili çalışmalara da hızla başlandığını kaydetti.
Stat çalışmalarının izin süreçleriyle ilgili olduğunu ve bazı randevuların beklendiğini aktaran Özbağı, bu konudaki çalışmaların da en kısa sürede başlayacağını sözlerine ekledi.