Fenerbahçe Spor Kulübü, yeni sezon hazırlıkları çerçevesinde ilk etap çalışmalarına devam ediyor. Sarı-lacivertli ekip, Düzce'de bulunan Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri'nde antrenman programını sürdürüyor.
Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ikinci antrenmanı öncesinde, futbol direktörü Oğuz Çetin teknik ekip ve oyuncularla bir araya geldi. Yapılan kısa toplantının ardından Oğuz Çetin, antrenmanın bir bölümünü saha kenarından takip etti.
Antrenman programı kapsamında salonda core çalışmaları yapıldı. Ardından sahaya geçen futbolcular; ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri gerçekleştirdi. Çalışmalar, iki gruba ayrılarak yapılan dar alanda 5'e 2 top kapma, pas çalışması ve hücum oyunlarıyla tamamlandı.
Hazırlık süreci devam ederken, Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım tesisleri sürpriz bir ziyarette bulundu. Aziz Yıldırım'a bu ziyarette başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker eşlik etti. Aziz Yıldırım'ın antrenmanı bir süre izlediği kaydedildi.