Fenerbahçe'de yeniden başkanlığa seçilen Aziz Yıldırım'ın göreve başlamasının ardından transfer çalışmalarına hız verildi. Sarı-lacivertli kulüp, ilk transfer bombasını Vedat Muriqi ile patlatmaya hazırlanıyor. Deneyimli golcünün bu hafta İstanbul'a gelmesi bekleniyor.
Forvet hattını güçlendirmeyi hedefleyen Fenerbahçe'nin, Borussia Dortmund forması giyen Gineli golcü Serhou Guirassy için temaslarını yoğunlaştırdığı öğrenildi. Yeni sportif direktör olması beklenen Oğuz Çetin'in koordinasyonunda yürütülen scout ekibinin olumlu rapor sunduğu Guirassy için yürütülen görüşmelerde son günlerde önemli gelişmeler yaşandığı belirtiliyor.
Almanya'nın önde gelen spor yayın organlarından Bild'in haberine göre, Premier Lig ekibi Aston Villa da 29 yaşındaki forvetle ilgileniyor. Ancak Fenerbahçe'nin transfer yarışında önemli bir avantaj sağladığı ifade ediliyor. Sarı-lacivertli yönetimin, transferi yaklaşık 35 milyon Euro bonservis bedeliyle tamamlamayı hedeflediği kaydedildi.
Fenerbahçe'nin, Gineli golcüye 3 yıllık sözleşme ve yıllık 7 milyon Euro maaş teklif ettiği öne sürülüyor. Taraflar arasındaki görüşmelerin önümüzdeki günlerde daha da hızlanması bekleniyor.