Karaman'da düzenlenen Okul Sporları Bisiklet Türkiye Birinciliği Yarışmaları'nda H.G., Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalya elde etti.
Zorlu parkurda mücadele eden genç sporcu, elde ettiği dereceyle Aydın'a önemli bir başarı daha kazandırmış oldu. Gümüş'ün bu başarısı, ilde bisiklet sporundaki yükselişi bir kez daha gözler önüne serdi.
Yarışmaların ardından H.G., antrenörleri ve Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Okul Sporları Şube Müdürü H.E. ile birlikte Gençlik ve Spor İl Müdürü Serhat Yığmatepe'yi makamında ziyaret etti.
Ziyarette, yarışma süreci ve elde edilen başarı üzerine değerlendirmelerde bulunuldu. İl Müdürü Yığmatepe, sporcuyu ve antrenörlerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi.