Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında gerçekleştirdiği antrenman programına Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde devam ediyor.
Kulüpten yapılan resmi açıklamaya göre, teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde günün ilk antrenmanı salonda gerçekleştirildi. Sporcular, salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık odaklı çalışmalarla güne başladı.
Salondaki hazırlıkların ardından sahaya geçen oyuncular; koşu, ısınma, koordinasyon ve pas drilleri üzerinde durdu. Antrenman, dar alanda gerçekleştirilen hücum oyunları ile sonlandırıldı.
Sarı-lacivertli ekip, hazırlık sürecini sürdürmek amacıyla saat 17.30'da günün ikinci antrenmanını gerçekleştirmek üzere sahaya çıkacak.