Fenerbahçe Kulübü, yeni başkanı Aziz Yıldırım yönetiminde ilk transferini Vedat Muriqi ile gerçekleştirdi. 32 yaşındaki golcü futbolcu, daha önce 2019-2020 sezonunda da sarı-lacivertli formayı giymişti.
Yapılan anlaşmaya göre Fenerbahçe, Muriqi'nin bonservis bedeli için İspanyol kulübü Mallorca'ya 15 milyon Euro ödeyecek. Transferin kısa süre içinde resmiyet kazanması bekleniyor.
Geçtiğimiz sezon Mallorca formasıyla 37 maça çıkan Vedat Muriqi, 23 gol atarak takımının öne çıkan isimlerinden biri oldu. Bu performansıyla taraftarlar arasında yeniden heyecan yaratan Muriqi'nin transferi, yeni yönetimin ilk önemli adımı olarak değerlendiriliyor.
Sarı-lacivertli kulüpte transfer döneminin bu ilk büyük hamlesinin ardından gözler, yapılacak diğer transferlere çevrildi.