Fenerbahçe'de hafta sonu gerçekleştirilen başkanlık seçimlerini Aziz Yıldırım kazandı. Yıldırım, 8 yıl aradan sonra yeniden sarı-lacivertli kulübün başkanlığına seçildi.
Seçim öncesinde rakibi H.S.'nin yaptığı transfer duyuruları, seçimin sonucunu etkilemedi. Safi'nin, yıldız futbolcularla anlaşma sağladığı yönündeki açıklamaları ve bu doğrultuda yaptığı ön ödemelerin, kongrede aldığı mağlubiyetle birlikte boşa gittiği iddia edildi.
Gazeteci İbrahim Seten'in haberine göre, H.S., Merih Demiral, Hakan Çalhanoğlu, Mason Greenwood ve Luis Suárez gibi isimlerle kişisel şartlarda anlaşma sağladı. Bu anlaşmalar kapsamında futbolculara ve menajerlerine ön ödeme yapıldığı öne sürüldü. Dört futbolcu için yaklaşık 10 milyon euro bedel ödendiği belirtildi.
Öte yandan, Safi'nin seçim kampanyası süresince yaklaşık 10 milyon euro daha harcadığı iddia edildi. Bu harcamalarla birlikte Safi'nin başkanlık seçimlerinde toplam kaybının 20 milyon euroyu aştığı öne sürüldü. Safi'nin, Fenerbahçe'ye kendi cebinden 250 milyon euro harcayacağını belirttiği biliniyordu. Seçim sonucunun ardından büyük hayal kırıklığı yaşayan Safi'nin, yakın çevresine bir daha seçime girmeyeceğini söylediği iddia edildi.