Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli ekibin yeni sezon hazırlıklarını sürdürdüğü Topuk Yaylası Tesisleri'ne bir ziyaret gerçekleştirdi.
Düzce'de bulunan tesislerde sezon öncesi çalışmaların devam ettiği öğrenildi. Başkan Aziz Yıldırım, akşam saatlerinde kamp alanına gelerek teknik heyet ve oyuncularla bir araya geldi.
Ziyaret sırasında Yıldırım'a, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyesi Özgür Peker eşlik etti. Yönetim kadrosunun tesislerdeki konaklamasına devam edeceği bildirildi.
Yapılan planlamaya göre; Başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyesi Özgür Peker'in sabah gerçekleştirilecek olan antrenmanı yerinden takip etmeleri bekleniyor. Ayrıca yönetim heyetinin, öğle yemeğinde futbolcular ve teknik ekip ile bir araya gelerek değerlendirmelerde bulunacağı kaydedildi.