Antalyaspor AŞ yeni yönetim kurulu üyeleri, taraftar gruplarıyla birlikte bir yürüyüş etkinliği gerçekleştirdi. Yeni seçilen başkan Mustafa Ergün ve yönetim kurulu üyeleri, Corendon Airlines Park Antalya Stadı önünde taraftarlarla bir araya geldi.
Etkinlik kapsamında yapılan tezahüratların ardından başlayan yürüyüş, Cumhuriyet Meydanı bölgesinde tamamlandı. Toplantıda bir konuşma gerçekleştiren Başkan Mustafa Ergün, kulübün hedeflerine birlik içerisinde ulaşılacağını ifade etti.
Antalya şehrinin takıma destek vermesi gerektiğini vurgulayan Ergün, şu ifadeleri kullandı:
"Antalya, çok büyük bir şehir. Tarihine, anılarına, markasına ve takımına sahip çıkacak. Tek ses, tek yürek olalım. Hep birlikte el ele takımımızı tekrar Süper Lig'e çıkaralım."
Kulübün mali yapısını güçlendirmek adına yeni bir kampanya başlatılacağı duyuruldu. Bu kapsamda stadyumdaki koltukların satışa sunulacağını belirten Ergün, iş dünyasına çağrıda bulunarak şehrin her noktasını ve fabrikaları ziyaret edeceklerini bildirdi. Etkinliğe Antalyaspor AŞ eski başkanı Rıza Perçin de katılım sağladı.