🇺🇸 USD 46,47₺
🇪🇺 EUR 52,87₺ ▼0.51%
🥇 ALTIN 6.146₺ ▼0.51%
₿ BTC 2,91M₺ ▼2.46%
24 Haziran 2026, Çarşamba
Spor

Antalyaspor Yeni Yönetimi Taraftarlarla Buluştu

Antalyaspor AŞ yeni başkanı Mustafa Ergün ve yönetim kurulu, taraftarlarla birlikte Corendon Airlines Park Antalya Stadı önünden Cumhuriyet Meydanı'na kadar yürüyüş gerçekleştirdi.

İmza: Tribün Manşet Spor Servisi Yayın: 👁 65,772
Antalyaspor Yeni Yönetimi Taraftarlarla Buluştu

Antalyaspor AŞ yeni yönetim kurulu üyeleri, taraftar gruplarıyla birlikte bir yürüyüş etkinliği gerçekleştirdi. Yeni seçilen başkan Mustafa Ergün ve yönetim kurulu üyeleri, Corendon Airlines Park Antalya Stadı önünde taraftarlarla bir araya geldi.

Etkinlik kapsamında yapılan tezahüratların ardından başlayan yürüyüş, Cumhuriyet Meydanı bölgesinde tamamlandı. Toplantıda bir konuşma gerçekleştiren Başkan Mustafa Ergün, kulübün hedeflerine birlik içerisinde ulaşılacağını ifade etti.

Antalya şehrinin takıma destek vermesi gerektiğini vurgulayan Ergün, şu ifadeleri kullandı:

"Antalya, çok büyük bir şehir. Tarihine, anılarına, markasına ve takımına sahip çıkacak. Tek ses, tek yürek olalım. Hep birlikte el ele takımımızı tekrar Süper Lig'e çıkaralım."

Kulübün mali yapısını güçlendirmek adına yeni bir kampanya başlatılacağı duyuruldu. Bu kapsamda stadyumdaki koltukların satışa sunulacağını belirten Ergün, iş dünyasına çağrıda bulunarak şehrin her noktasını ve fabrikaları ziyaret edeceklerini bildirdi. Etkinliğe Antalyaspor AŞ eski başkanı Rıza Perçin de katılım sağladı.

İlgili Haberler