Balkan Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil ederek gümüş madalya kazanan Akhisarlı milli bisikletçi Nazife Tuncel, antrenman süreçlerinde sağlanan güvenlik desteği nedeniyle emniyet ve jandarma birimlerini ziyaret etti.
Akhisar Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Hasan Hüseyin Oktay ile birlikte gerçekleştirilen ziyaret kapsamında, Akhisar İlçe Emniyet Müdürlüğü ve Akhisar İlçe Jandarma Komutanlığı yetkililerine teşekkür edildi. Ziyarette, bisiklet sporcularının karayollarında güvenli bir ortamda antrenman yapabilmelerinin, uluslararası başarıdaki etkisi üzerinde duruldu.
Sporcuların performansını doğrudan etkileyen güvenli antrenman ortamının sağlanmasında emniyet ve jandarma ekiplerinin sunduğu katkıların kritik bir rol oynadığı ifade edildi. Balkan Şampiyonası'ndaki ikincilik başarısının arkasında, kurumsal iş birliği ve yol güvenliği desteğinin bulunduğu kaydedildi.
Akhisar ilçesinde yetişen genç bisikletçilerin ulusal ve uluslararası organizasyonlarda ilçeyi temsil etmeye devam ettiği belirtildi. Milli takıma aday sporcuların gelişiminin sürmesi için kurumlar arası koordinasyonun devamlılığının önemine vurgu yapılarak ziyaret sonlandırıldı.